[opgelost] 500 Server Error bij opwaarderen

Een gemeentelid (Hoeksteen Waddinxveen) krijgt een 500 Server Error als hij zijn account wil opwaarderen. Waar zou dat door kunnen komen? Tijdstip 2020-06-28 20:00 (ongeveer, maar een aantal weken al, eerder lukte het hem wel).
P.S. Betreft trouwens een ‘opwaarderen’ zonder account, maar met e-mailadres.

Dank voor de uitgebreide info. Helaas kan ik het zo niet oplossen. Het lijkt een erg oude bug waarvoor een app-update nodig is. De reden dat het voorheen wel heeft gewerkt is dat de gebruiker wellicht ingelogd is geweest en er toen een id werd meegestuurd dat is blijven staan na uitloggen. Zou je kunnen vragen of diegene wil inloggen en de app zo gebruiken?

Het is opgelost! bedankt.

Ik krijg de melding server error 500 als ik of iemand anders een betaling wil doen in hele euro’s. Het gaat mis als er een rond totaal bedrag zonder centen wordt geprobeerd over te maken (met ideal (abnamro)). Dus € 100,35 gaat prima, € 100,00 geeft de error.

Dit speelt al meerder maanden, en de fout is stabiel. HTH.

Bedankt @leowolf, dat is een vervelende en zou nu opgelost moeten zijn.

Inderdaad, het werkt nu goed. Mooi snelle actie!

Gemeentelid krijgt ook error code 500. Heeft app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en heeft ook een account. Ook gevraagd om geen heel bedrag in te voeren, maar krijgt al eerder deze melding. Maakt ook niet uit welke bank ze selecteert. Heeft een iPhone. Verder werkt iDeal betalingen voor andere applicaties wel. Aangegeven om tijdelijk de web applicatie te gebruiken.

Wat is het id van die gebruiker? Werkt de webapp wel?