[beantwoord] en toen ging er een heleboel fout in mijn account

Vanochtend heb ik me geregistreerd binnen chrch. Ik wil bezien of we er iets mee kunnen doen binnen onze kerk.
In het admin-gedeelte zag ik mezelf als enige lid staan. Logisch, want meer is er nog niet ingevoerd. Ik heb enkele details van mezelf aangevuld en heb deze gegevens bewaard. Toen waren er (volgens mij) opeens twee leden met mijn naam en e-mailadres. Ik heb een van de twee verwijderd, wellicht de verkeerde, want vervolgens kon ik niet meer inloggen in het admin-gedeelte. Ik vermoed dat ik de beheerder heb verwijderd…
Als beheerder heb ik ook reeds het logo van de kerk geüpload, maar nog nergens kunnen aangeven dat onze kerk al online mocht zijn. Dat is nog niet de bedoeling…

  1. Hoe krijg ik weer toegang?
  2. Hoe haal ik de weergave onze kerk vooralsnog van de app?

Vriendelijke groet,
Guido van Harten

1 like

Een omgeving komt automatisch online als je voldoende gegevens invult. Ik heb nu het logo weggehaald, zodat jullie kerk niet zichtbaar meer is.

Als het goed is ben je wel beheerder, alleen was je account nog niet bevestigd. Dat doe je via de app. Ik heb je account nu op bevestigd gezet en je zou moeten kunnen inloggen. Je kunt je wachtwoord resetten via de app.

Wachtwoordreset via de app blijkt voor mij niet mogelijk:
“Oeps. Er is iets foutgegaan op de server, we konden je wachtwoord niet resetten, probeer het opnieuw”.
Dit blijft zich herhalen…

Klopt ook eigenlijk wel, omdat jullie omgeving er natuurlijk niet meer is, sorry voor mijn denkfout. Ik heb nu je nieuwe account verwijderd en je oude hersteld, zou je eens kijken of dat werkt? Alleen inloggen via de admin is nu dus mogelijk.

Annulering van bericht.