[opgelost] ChrchApp open niet.

De wil nuet meer openen, pagina blijft leeg alleen logo van de kerk is boven in zichtbaar.
Is er iets met de App?
Gr. Arjen

Kan hetzelfde als bij [opgelost] App werkt niet goed aan de hand zijn?

We kunnen niets meer in de ChrchApp doen.
Ik kan niets meer checken wat goes of fout is.


Dit is alles wat we zien. Alles is leeg.
Gr. Arjen.

Oplossing is gevonden.
Excel sheet nagekeken, en via de url
Https:/chrch.app/admin/feed konden we de verbinding updaten. Nu werkt die weer.
Waarschijnlijk een teken of te lange zin geweest in excel.

Had er niet bij stilgestaan dat het vernieuwen van de feed een uitdaging is als de app niet goed laadt, fijn dat het gelukt is!

@ArjenHuiskes ik heb een tijd geprobeerd dit te reproduceren, maar kreeg mijn app niet kapot. Weet je wat er precies aan de had was? Je gaf aan een teken of te lange zit, kun je nagaan wat het precies was?

@peterarends, sorry voor de late respons. Een broeder uit onze gemeente had toen de “Diensten.csv” file aangepast met de nieuwe liturgie van 32 dec, 1 jan en 2 jan ochtend / middag. Ik weet niet meer precies wat er precies fout ging, we vermoeden iets met karakters of spaties op een verkeerde plek of te veel velden in een keer aangepast, dat laatste lijkt mij niet want ik zie geen problemen als ik een nieuwe kalender invult met heel veel velden en dat goed. Hij deed de tekst eerst kopiëren van word naar Notepad voordat hij het in de .CSV file kopieert daarna kregen we die fout. Ik doe het meestal ook op die manier omdat je dan echte platte tekst krijg. We zien wel met regelmaat dat de ChrchApp het veld in de CSV file niet goed uitleest en dan valt er een heleboel data weg. Als je dan de laatst aangepaste velden weer leeg maakt dan Chrch verbinding update en daarna weer vult dan gaat het meestal wel goed. Bij hem gaat het met met regelmaat toch nog fout, waarom geen idee.
Op 30 dec bleef de home page leeg ongeveer het gelijke beeld als je de ChrchApp opent wanneer je geen netwerk verbinding hebt. We konden toen wel via de link chrch - chrch de app weer updaten en dat werkte toen wel om alles weer goed te krijgen.

Dank ArjenHuiskes! Dat met niet platte tekst in cellen ga ik nog even mee stoeien. Ook lijkt het erop dat het niet goed ging als er meer kolommen zijn dan dat er ‘koppen’ zijn. Ik ben weer geholpen!