collecte rooster importeren

Bedankt Peter, hierbij een sheet met de collectes van de Singelkerk Utrecht in 2021: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jOHvK-KKV5c5u_-h6cnRLED4xz6l1g6dL-V2CSsTvfw

Alvast bedankt!

Met een gekoppelde sheet bedoel ik dat deze in het chrch-formaat is, als verbinding in de admin staat en de collectes zichtbaar zijn in de app onder agenda.

@peterarends Ah sorry, dat had ik verkeerd begrepen. We hebben de diensten in de agenda staan met een gekoppelde iCal feed - ondersteun je ook als we de daarmee de collecten invoeren (en zo ja met welke iCal key)? Of alleen met dit Google Sheets formaat?

tipā€¦ gewoon inloppen. Met een uurtje heb je het er meestal wel in. Is minder werk dan dit :wink:

Haha.

Tip 2: collecteer de hele maand voor hetzelfde doel. Dan heb je het er in 10 minuten instaan :grin:.

Alleen met Google Sheet. Dat formaat kan, maar je kunt ook collecte 1, collecte 2 en collecte 3 gebruiken als kolomnamen.

@hans @voorstad ā€œNever spend 5 minutes doing something by hand when you can spend 5 hours failing to automate itā€ :laughing:

@peterarends Ik heb de sheet aangemaakt en gekoppeld als verbinding 1746 - kan je kijken of de collecten nu te importeren zijn?

2 likes

Kun je de kolommen date en time lowercase maken en nog een kolom label toevoegen @Niek ? Dan zou het moeten werken.

Done! Alvast bedankt @peterarends!

Ik heb de sync uitgevoerd, kun jij controleren of ze gekoppeld zijn @Niek?

Yep, is goed gegaan, dank je wel @peterarends!