collecte rooster importeren

Bedankt Peter, hierbij een sheet met de collectes van de Singelkerk Utrecht in 2021: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jOHvK-KKV5c5u_-h6cnRLED4xz6l1g6dL-V2CSsTvfw

Alvast bedankt!

Met een gekoppelde sheet bedoel ik dat deze in het chrch-formaat is, als verbinding in de admin staat en de collectes zichtbaar zijn in de app onder agenda.

@peterarends Ah sorry, dat had ik verkeerd begrepen. We hebben de diensten in de agenda staan met een gekoppelde iCal feed - ondersteun je ook als we de daarmee de collecten invoeren (en zo ja met welke iCal key)? Of alleen met dit Google Sheets formaat?

tip… gewoon inloppen. Met een uurtje heb je het er meestal wel in. Is minder werk dan dit :wink:

Haha.

Tip 2: collecteer de hele maand voor hetzelfde doel. Dan heb je het er in 10 minuten instaan :grin:.

Alleen met Google Sheet. Dat formaat kan, maar je kunt ook collecte 1, collecte 2 en collecte 3 gebruiken als kolomnamen.

@hans @voorstad ā€œNever spend 5 minutes doing something by hand when you can spend 5 hours failing to automate itā€ :laughing:

@peterarends Ik heb de sheet aangemaakt en gekoppeld als verbinding 1746 - kan je kijken of de collecten nu te importeren zijn?

2 likes

Kun je de kolommen date en time lowercase maken en nog een kolom label toevoegen @Niek ? Dan zou het moeten werken.

Done! Alvast bedankt @peterarends!

Ik heb de sync uitgevoerd, kun jij controleren of ze gekoppeld zijn @Niek?

Yep, is goed gegaan, dank je wel @peterarends!