[opgelost] Dagelijks woord-feed niet maar automatisch

Bij ‘verbindingen’ heb ik een RSS-feed van Dagelijks Woord staan. Deze is gelinkt aan het ‘kanaal’ Dagelijks Woord. Tot een week of 2 terug werd deze RSS-feed dagelijks (automatisch) ververst en ontvingen onze leden 's morgen een push-bericht met de dagtekst.

Nu wordt de feed alleen nog ververst als ik dit handmatig doe. Zodra ik bij ‘verbindingen’ op de ronde pijltjes klik krijgen leden een push met de dagtekst.

Hoe zorg ik dat dit weer (dagelijks) automatisch gaat? Dank alvast!

@Nathanael dit moet inderdaad gewoon automatisch gaan. Ik zie de oorzaak niet direct, ik moet er even induiken.

Dank alvast. Ik ververs nu dagelijks handmatig. Zou indd relaxter zijn als 't weer automatisch kan.

@peterarends;Sinds vorige week maandag is mij dit ook opgevallen. Afgelopen week heb ik ook handmatig de RSS-feed verbindingen van het dagelijks woord en de gebedspunten moeten activeren.
Ik dacht eerst dat je een update tijd in kon stellen maar ik kan niets vinden bij kanalen en verbindingen.
Alvast bedankt dat je hiermee bezig bent het geldt dus niet alleen voor Nathanael.

@peterarends, fyi, vandaag zijn de gebedspunten wel automatisch geupdate maar het dagelijks woord niet. Deze weer handmatig doorgezet.
Vreemd, de een wel de ander niet…

Sinds gisteren update hij wel weer, alleen onregelmatig. De oorzaak is bekend, nu nog even de bug fixen…