[Opgelost] Dubbele notificiaties

dubbele notificaties voor specifiek 1 kanaal. testchrch

Moet ik dit kanaal opnieuw instellen of is dit een bekend probleem?

Kun je de RSS feed hier delen?

Dit betreft: http://www.tijdmetjezus.nl/rss.xml

Ok, ik zal de notificaties bij mij aanzetten en morgen kijken of ik ook een dubbele notificatie krijg. Geldt het voor meerdere gebruikers bij jullie? Op Android en iOS?

Ik krijg maar 1 notificatie (Android).

Zijn er anderen die deze feed ook gebruiken?

Heb je er vandaag 3 ontvangen? 1e net…

@Erik

Heb je er vandaag 3 ontvangen? 1e net…

Eeeh, aan wie vraag je dat? “1e net” begrijp ik niet.

Ik heb de notificatie aangezet en vanmorgen kreeg ik van dit kanaal gewoon 1 notificatie.

Vraag was voor @Rkroes

Vanochtend inderdaad 3x, wel andere notificatie (vanuit prikbord) .
Dubbele notificaties voor kanaal waarvoor dit gemeld was betrof IOS.

Ik heb alle overbodige kanalen verwijderd. En zal vragen om morgen even op te letten bij de volgende notificaties.

Je hebt ook een account in de demokerk, daar komen de dubbele notificaties vandaan.

Mvg,

Erii

Je hebt ook een account in de demokerk, daar komen de dubbele notificaties vandaan.

kerkshoppen 2.0 :sweat_smile:

Heb ook dubbele (3) notificaties en ook een account demokerk. Hoe verwijder ik dat account?

Stuur maar een PM met het emailadres waarmee je bent geregistreerd bij de ‘demokerk’.

Gebruiker met Iphone (niet mijzelf) blijft dubbele notificaties houden vanuit ons kanaal ‘open gesprek’.
Is er info nodig om dit eventueel verder uit te kunnen zoeken? (gebruikersnaam, schermafdruk, tijdstip?)

@Erik op welk mailadres kan ik je bereiken?

@Erik Dank voor het verwijderen van mijn account Demo kerk. Echter dit brengt niet een oplossing bij mij, zie ook bijlage. Ik plaats een bestand, vanaf mijn iPad, in een gewoon kanaal en vervolgens ontvang ik 10 pushberichten op mijn iPhone … Ben nog aan het inventariseren op meerdere mensen hier last van hebben. Graag een oplossing. HG, Jaap

Probleem blijft ook bij ons bestaan. Gebruiker met iphone blijft dubbele notificaties houden.
Ben benieuwd waar we nog naar welke oplossing we nog zouden kunnen kijken.