[opgelost] Foto's laden niet meer na scrollen

Wanneer je een stuk naar beneden scrollt bij het smoelenboek, dan worden alle cirkels grijs en laden er geen foto’s niet meer. Ook wanneer je op een profiel tikt, zie je daar geen foto.

Als antwoord heb je er niks aan Gerben, maar het is in ieder geval geen algemene fout.

“Bij ons” verschijnen de profielfoto’s (als de mensen er tenminste voor hebben gekozen deze te gebruiken). Ook bij het aanklikken van de profielen zijn ze in dat geval zichtbaar.

Op zich heeft @Gerben er wel wat aan @pgneede, want dan kan hij het wellicht even proberen op een ander platform (api.chrch.org) of even in/uitloggen of de demoomgeving proberen. Als het nog steeds niet werkt graag even laten weten of het voor alle gebruikers zo is en wat jouw specifieke browser/os/versies zijn.

Bedankt voor jullie reacties! Het probleem komt voor in de app, in Safari, op Chrome.

Heeft het mogelijk te maken met het aantal leden? Wij hebben zo’n 450 leden. De eerste 50 foto’s worden goed geladen, scroll je verder naar beneden, dan blijven de foto’s grijs.

Thanks @Gerben met jou info kan ik het inmiddels reproduceren als ik voorbij een paar honderd leden scroll, gaat het inderdaad niet goed. De api geeft dan “429 Too many requests” foutmeldingen, wat inhoudt dat de beveiliging geactiveerd wordt die overbelasting moet voorkomen. Ga ik mee aan de slag.

2 likes

Als het wat helpt bij het oplossen: Bij ons hebben we hetzelfde als Gerben zegt. Alleen, als ik bij de ledenlijst snél naar beneden scroll, zijn de fotootjes van de leden die dan in beeld komen wel zichtbaar, maar die van de leden erboven niet. Even naar boven scrollen tot waar de fotootjes wél zichtbaar waren, en weer terug helpt met inladen/laten zien.

Dit is als het goed is opgelost. Voorheen mochten er 60 verzoeken (http requests) per minuut gedaan. Nu heb ik dit voor de ledenfoto’s verhoogd naar 600. Dat was moeilijker dan dat het klinkt, dus het duurde even helaas.

3 likes

Het is inderdaad opgelost. Hartelijk dank daarvoor!