Gebruiker kan foto niet uploaden

Een gebruiker die meld dat wat hij ook doet, geen nieuwe foto kan uploaden, het gaat om gebruikernr. 18248. Zouden jullie kunnen kijken of jullie iets geks zien in de log files?

Gert, kun je misschien ook even laten weten:

  • wat er precies mis gaat, in welke stap
  • of het met een specifieke foto misgaat, of met willekeurig elke foto?
  • Wat is de bestandsextensie en formaat van de foto?
  • of je in de admin activiteit ziet bij deze gebruiker?
  • iOS of Android versie…

(ik kan zelf de logs van jullie niet inzien, maar bovenstaande helpt wellicht)

Kan je hem eens vragen de foto te mailen, als je deze dan doorstuurt naar mij kan ik wat concreter kijken. Ik kan in de logging niets vinden…

Al met een gekanteld scherm geprobeerd? Eerder is het probleem al gemeld dat de knop ‘bestand kiezen’ niet meer zichtbaar was wanneer sommige schermen ‘staand’ gebruikt werden.

Dat probleem is al opgelost.

Ik heb inderdaad geprobeerd het scherm te kantelen, en zelf in CSS dingen aangepast, maar zonder succes. Het probleem is dat hij enkel drie puntjes te zien krijgt … wat ik ook doe in CSS met de font-size …

Na het aanpassen van de CSS in de admin omgeving moet de app opnieuw worden opgestart om de CSS te gebruiken. Heeft hij dit gedaan?

Ja, hij heeft de app afgesloten en opnieuw gestart. Wel heeft diegene geen vergrendeling op zijn scherm, het zou uiteraard niet moeten, maar zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Heeft deze gebruiker zijn lettergrootte aangepast in de instellingen? Kun je die eens kleiner zetten?

De lettergrootte van Android bedoel je of van de chrch app?

Lettergrootte van Android zelf