Gemeentegids info

De wens voor een pdf kun je overigens het beste plaatsen in een nieuwe discussie onder “feature requests & bugs” @RikusH Je kunt in een kanaal overigens al wel een pdf plaatsen (die ook beveiligd is). Verder wordt er vanuit de gemeentegids ook wel gelinkt naar pdf-bestanden op bijvoorbeeld de website.

Ik denk dat ik een verkeerd idee had bij “gemeentegids”. Niet echt een idee wat ik hier nu zou moeten invoeren…

Dat kun je lezen in de documentatie @Nathanael https://chrch.org/docs/beheer/instellingen/overige/

@peterarends mag ik ook de gemeentegids zichtbaar krijgen?
Ik heb wat items toegevoegd zoals agenda (ical) en RSS (nieuws) & RSS KDG maar ik zie deze allemaal niet in de app; of mis ik nog iets?
thnx!

@jkleen Heb je de kanalen ververst met de ⟲ button…? Vannacht gebeurt dat automatisch.

Yep maakte geen verschil. Vreemd.genoeg zie ik het nu wel vanochtend. Blijkbaar moest ik dus op de nachtelijke verversing wachten. De gemeentegids zie ik nog niet.

Ondanks diverse inspanningen lukt het me niet om bij Gids een externe pdf te plaatsen (die ik niet elders (in een kanaal ofzo) in de app wil zien).
tempsnip

Tekst selecteren, op 'kettingicoon (link)" klikken, link invoeren, saven lukt niet?

image

(link is bewust foutief in dit voorbeeld)

Dat had ik volgens mij al een keer eerder geprobeerd. Nog een keer geprobeerd, maar het lukt nog niet.
chrch-gids_20190311

Ik heb het voor je aangepast zodat het werkt.
Voor de volgende keer:
link (en zoek op de pagina naar Heading 2)

Edit: Fixed link…

ps… probeer eens bij InstellingenVormgevingKleur ==> #F29201