[opgelost] Gewoon kanaal laat niet direct nieuwe bijdragen zien.

Als een gebruiker iets typt of een bestand upload is dat allen direct te zien na een scherm update in het home scherm. Het lijkt mij niet te ingewikkeld om dat automatisch te doen als er wordt verzonden (knop ingedrukt) Over het algemeen is niet iedereen even geduldig en probeert men het bericht nog eens te typen en versturen. i.m.h.o zou dat acceptatie van gebruikers berichten in kanalen aanmerkelijk verbeteren.

1 like

Dat is inderdaad een vervelend bugje. Ik zie bij ons ook regelmatig dubbele of driedubbele posts voorbij komen (kun je direct zien hoe geduldig iemand is :wink: ). Er komt geen zandloper in beeld, waardoor de zender denkt dat hij/zij de zendbutton niet goed heeft aangeklikt. Ook wordt het kanaalscherm uiteindelijk niet actief ververst.

Ik vraag me af of dit wellicht alleen op Android is, of dat het aan de app ligt. Misschien meer ervaringen?

Het is al eerder gemeld (maar dan bij het prikbord): Dubbele prikbord items

Vreemd, ik zie zo niet waar het aan ligt. Ga ik induiken. Prikbord zou allang opgelost moeten zijn, overigens. Ga ik ook naar kijken.

Update:
Heb beide issues gecontroleerd en zouden moeten werken. Het prikbord was al opgelost en door een bug kwamen de bijdrages helaas niet direct in het kanaal terecht, inmiddels wel. Excuses voor het ongemak.

Klopt Peter,

bij mij werkt het no ook goed.

Heel fijn als dit is opgelost Peter. We houden het in de gaten.