[opgelost] Groepsleden komen niet meer in tablad leden

Als ik mensen in een familie groep plaats dan zijn ze niet meer te zien in de app onder blad Leden.

Heeft iemand daar ervaring mee?

Dag Sytze,

Deze ervaring heb ik nu ook. Zodra ik de leden uit de groep haal zijn ze weer zichtbaar onder het blad Leden.

Ja dat had ik ook gemerkt, maar dat lijkt me niet de bedoeling van de groepen.

Ik heb nu een ledenlijst geïmporteerd en daarbij in excel het tabblad familie ingevuld met het groepsnummer en nu zijn wel alle leden zichtbaar

Dit is inderdaad niet de bedoeling @Sytze en @Remco. Als een lid in een groep zit wordt er net iets anders gesorteerd en daar zit nu een bug in. Bij een import lijkt het wel goed te gaan en als je het handmatig doet niet. Ik duik er nog wat verder in.

Hoi Peter,
Sinds ik mijn zoon het toegevoegd als nieuw gezinslid zie ik ons niet meer in de ledenlijst staat. Kan je hier naar kijken?

groet Jorie

Deze bug is vandaag opgelost als het goed is. Misschien moet je de groep even opnieuw opslaan om het te laten werken.

Ik ben wel weer zichtbaar maar mijn zoon nog niet :frowning:

Ga ik proberen te reproduceren, even geduld nog. :slight_smile:

@voorstad, de oplossing hiervan heeft te maken met de bug die jullie zien. Er wordt gesorteerd op een gefilterde achternaam, maar die is blijkbaar niet altijd gevuld. Ik ga hier in de beheeromgeving meer inzicht in geven.

1 like

hoera dit werkt. Als mensen raar genoeg bovenaan de sortering komen in de chrch app, dan moet je dus de betreffende groep leegmaken, weggooien en opnieuw aanmaken. Dat lost het op.

Ik heb nog wel een ander probleem: 1 persoon blijft onvindbaar in de app. Wel in de admin kant, persoon lijkt ook goed ingevoerd, maar verder onzichtbaar. Ik heb deze persoon verwijderd en opnieuw ingevoerd, en dat lost het probleem ook op. Blijft natuurlijk wel de vraag of er meer personen niet vindbaar zijn.