[opgelost] Importeren gebruikers werkt niet

Ik heb enkele weken terug nieuwe leden ingevoerd dmv importeren van een xlsx bestand.
Nu heb ik in hetzelfde formaat andere leden ingevoerd maar het importeren werkt niet … na het koppelen druk ik op de importeer knop maar er gebeurd niets.
Geprobeerd in Firefox en in Chrome

Werkt het bestand van enkele weken geleden ook niet meer?

dat werkt inderdaad ook niet meer.

Kun je het nog eens proberen en een screenshot delen van hoe je de verschillende velden koppelt?

Aan de chrch-kant is er niks veranderd, ik vermoed dat bijvoorbeeld gezinsvolgorde dan niet is gekoppeld.

Iedere nacht worden de importbestanden verwijderd die die dag zijn geüpload, ik zie er nu geen een bij jullie staan en als je het nog een keer probeert kan ik testen met het bestand dat je gebruikt.

Hoi Peter, ik heb het nogmaals geprobeerd, met en zonder tussenvoegsel mapping, maar het blijft fout gaan.
Gezinsvolgorde is ingevuld, net als alle andere velden (behalve telefoonnummers die voor de babies niet wordt ingevuld).
Als ik de console van de browser open zie ik na het indrukken van de knop Importeer de foutmelding
POSThttps://api.chrch.org/api/v2/users/import
[HTTP/1.1 500 Internal Server Error

Ik heb even naar je xslx gekeken en het valt mij op dat de gezinsvolgorde niet met 1 begint. Zie ook de documentatie:

De gezinsvolgorde start altijd met 1 en moet opvolgende zijn. Bij een import na de initiele import (als er bijvoorbeeld een babytje is geboren in een gezin) moet je hele gezinnen importeren om zo gezinsleden goed te kunnen koppelen.

Zou je dat nog eens kunnen proberen?

Dat was het inderdaad, bedankt !
Zou je op het scherm van de inport een waarschuwing kunnen zetten om alleen hele gezinnen te importeren ?