[opgelost] Kan geen gebruiker meer aanpassen

Probeerde het adres van een gebruiker aan te passen.
Als ik op de knop Opslaan druk, krijg ik het login-scherm met een foutmelding dat wachtwoord niet meer veilig is.
Heb via de app een nieuw wachtwoord ingevoerd, maar dat levert hetzelfde resultaat op.

Groeten,
Peter

Kun je proberen een wachtwoord in te stellen dat aan deze eisen voldoet:

Begrijp ik goed dat het probleem bij @PetervanLangevelde zich voordoet als hij via de admin het adres van een andere gebruiker wil aanpassen? Ik krijg dat niet gereproduceerd. Als ik mijn eigen adres aanpas, dan voert de app idd de controle uit en krijg ik de melding dat het wachtwoord niet voldoet (dat klopt idd, ik heb (nog) geen 10 karakters). Als ik via de admin bij een ander account (waarvan ik weet dat die ook geen 10 karakters als wachtwoord heeft) het adres aanpas, krijg ik geen melding, en wordt het nieuwe adres gewoon opgeslagen.

Ik hoop echt dat via de admin het aanpassen van gegevens van andere deelnemers mogelijk blijft zonder wachtwoordvereisten controle. Anders moet ik als admin steeds naar alle gebruikers toe om te vragen of ze hun wachtwoord willen veranderen, voordat ik de door ons gewenste mutatie in hun gegevens kan doorvoeren.

Peter krijgt het loginscherm, dus dat lijkt niet te zijn wat jij beschrijft. Gegevens aanpassen van andere gebruikers kan inderdaad zonder wachtwoordvalidatie, behalve als je een nieuw wachtwoord instelt.

1 like

Heb mijn wachtwoord veranderd:
Hoofdletter
7 kleine letters
!123
Daarna ingelogd op pc met nieuwe wachtwoord, en krijg hetzelfde gedrag bij aanpassen van adres (zelfs van mijn eigen adres !!)
Ik gebruik firefox op windows om aanpassing door te voeren.

Gebruik je lastpass of een andere wachtwoordmanager die zonder dat je het doorhebt een wachtwoord invult bij het aanpassen? Ik ben even ingelogd op jullie omgeving en kan zonder problemen dingen aanpassen. Probeer het eens in een Firefox incognitovenster als je wilt, het liefste zonder add-ons geactiveerd.

Heb cache geleegd, wachtwoord bewaren uitgezet, firefox opnieuw opgestart en nu lukt het wel !!

bedankt voor de hulp!
Peter

1 like