[opgelost] Lege prikbord items

Het komt regelmatig voor dat gebruikers een leeg prikborditem aanmaken. In de nieuwe admin omgeving zijn deze lege items zichtbaar.

Echter, deze items zijn niet te openen ijn admin en dus ook niet te verwijderen. In het prikbord kanaal staan dus nu een hoop lege regels…

1 like


Bij ons ook. Vermoedelijk door het proberen om een pdf bestand in het prikbord te plaatsen… elke poging resulteert in een lege regel. Ik krijg deze nu ook niet verwijderd. @peterarends kunnen de lege regels verwijderd worden?

Ik heb het prikbord moeten uitschakelen voor leden omdat er steeds meer items bijkomen. Ook nu stopt het niet, dus ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ik zou het prettig vinden als eens gekeken kan worden hoe de berichten er komen.

Inmiddels zijn er al 27 items die het prikbord vervuilen en die ik niet kan verwijderen. Geen idee hoe ik dit kan oplossen.

@hans bij de volgende update van de admin kun je het verhelpen, verwacht ik deze week. @voorstad, sorry begreep het pas later dat je ook in de beheeromgeving niet kan verwijderen.

1 like

Dat zou erg fijn zijn. Bedankt alvast.

Het lag wat gecompliceerder dan ik dacht, maar zou nu opgelost moeten zijn. Naast dat ‘weesitems’ niet meer getoond worden, worden ze ook niet meer gemaakt als de fout 'm zit in de afbeelding.

@peterarends bij ons zijn de lege prikborditems niet meer zichtbaar Peter. :ok_hand:

1 like

Bij ons ook niet. Ook in de admin omgeving niet meer zichtbaar, dus verwijderd. In elk geval nu geen problemen meer gehad, dus onze dank is groot.