Malformed token

Hoi Peter,

Bij het inloggen op het beheergedeelte krijg ik de melding “Malformed token”
Ik kan nu niet meer inloggen als administrator. kun jij helpen?

Grt,
Maarten Buth
Parousia Den Bosch

@maarten dat is een bug die binnenkort wordt opgelost, zie ook:

Hoi Peter,

Fijn dat het binnenkort wordt opgelost maar momenteel kunnen we de APP niet meer gebruiken.
Zowel via de website als app kan kunnen we niet meer inloggen.
Kun jij hier asap naar kijken?

Grt,
Maarten

@maarten mijn suggestie is om het wachtwoord te resetten via de app, heb je dat geprobeerd?

@peterarends bedankt voor je reactie. Hierbij de screenshot met de melding waardoor het niet lukt vanuit de app.

Volgens mij heb je degene verwijderd namens wie de e-mails worden gestuurd (id:37960) en dat kan niet. Ik heb jou nu ingesteld als verzender.

Peter, Bedankt voor de snelle reactie, Inloggen op de app gaat nu goed!
Echter kan ik nog niet inloggen als beheerder op https://chrch.org/admin/#/login zie bijgevoegde melding
Wat moet ik hiervoor doen?

Beste @peterarends zou je (naast bovenstaatde vraag over inloggen als beheerder) ons account kunnen resetten dan kunnen we opnieuw beginnen met de App.
Avast bedankt

@Maarten ik heb een nieuwe omgeving aangemaakt voor jullie. Jou heb ik ingesteld als beheerder. Je kunt een wachtwoord instellen via de app: https://api.chrch.org (via wachtwoord vergeten) en vervolgens met die gegevens inloggen op de admin. Mocht iets niet lukken, laat het gerust weten.

Ik krijg nu een server error bij wachtwoord opnieuw instellen doe ik iets fout?

Die button zou rood moeten zijn. :slight_smile: Wellicht nog even naar “Meer” en dan opnieuw jullie kerk opzoeken.

Hoi Peter, Bedankt het is gelukt door de app in een incognito browser instantie op te starten. De app op mijn telefoon lijkt nog wel stuk, want ik kan nergens zo lijkt het opnieuw inloggen ook niet bij “meer” moet ik de app incl data verwijderen?

Vervelend @Maarten, sorry het verwijderen en opnieuw toevoegen, komt niet vaak voor. Verwijderingen worden pas na twee weken definitief en heb ik nu ongedaan gemaakt. Kun je nu wel uitloggen?

@peterarends ik heb de cache van de app geleegd en dat werkte, de admin webpage werkt ook. De app in de browser werkt alleen nog in een incognito venster. De app in een andere browser laat onze kerk 2x zien… kun jjj dat verklaren?

Ik had jullie oude omgeving weer even teruggezet. Maar, nu weer verwijderd.

:+1: top dan zijn we er weer! :grinning: