[opgelost] Meer dan verwachte collecte regels in App

In onze gemeente is elke zondag, 2-de collecte voor een ander doel, hierdoor zijn er meer dan 20 collecte regels aangemaakt in de admin website. In de admin omgeving worden maar 20 regels getoond. In de App zelf hebben we nu 4 collecte doelen staan, terwijl we er maar 2 hadden verwacht. Deze collecte doelen kan ik niet benaderen via de admin website, omdat deze boven de 20-ste regel staat.

Wij hadden afgelopen zondag hetzelfde probleem in de app. Het collecteren zelf ging gelukkig wel goed.

Door een bug worden de collectes van volgende week ook al getoond. Ik vermoed dat het met het verzetten van de klok komend weekend te maken heeft. Ik moet het nog oplossen.

Als je maar 20 regels ziet, gaat dat niet helemaal goed. Je zou er 50 per pagina moeten zien met paginering onderin zodat je naar 50-100 kunt klikken. Of begrijp ik je niet goed? Kun je een screendump plaatsen? En meer info kunnen geven?


Ik dacht ga in de beheer omgeving of ik een verkeerde datum bij de foute collecte ingevoerd heb, maar staat niet de lijst. Ik kan niet naar de volgende 20 collectes gaan omdat er geen navigatie knoppen zijn.

De bug die ervoor zorgt dat de collecteregels van volgende week al zichtbaar zijn is opgelost.

Over die 20 collectes, heb het nagekeken en jullie hebben er maar 20 op dit moment.

1 like

@peterarends bij ons is de bug ook opgelost Peter. Dank!