[opgelost] menu-icoontjes werken opeens niet meer op de pc

Sinds deze week lukt het ons (2 beheerders) niet meer om op de PC op het adres mijn.grotekerkhilversum.nl binnen de app door te klikken via de icoontjes die onderaan staan. Daarbij heeft Maria het probleem dat ze niet kan doorklikken naar ‘meer’ - en wel naar ‘agenda’ en ‘leden’. Ikzelf kan niet doorklikken naar ‘agenda’ en ‘leden’ - en juist wel naar ‘meer’. Dit probleem hebben we niet in de app op onze mobiel. Wat is er aan de hand? Is hier een snelle oplossing voor?

@mirandahoff er is een update gedaan vorige week, daar heeft het mee te maken misschien. Er kunnen verschillende redenen zijn.
Ik vermoed dat de oude versie deels door je browser wordt vastgehouden, je kunt je cache leeggooien en het opnieuw proberen. Bevestig ook even dat het niet werkt in een incognito-venster in Chrome, als je cache legen niet werkt.

Wat verder nog handig is om te weten zijn het besturingssysteem dat je gebruikt inclusief versie, de browser die je gebruikt inclusief versie en of het wellicht wel werkt via https://api.chrch.org/app.

Ik heb het zelf even getest in de laatste versie van Chrome op Mac 10.13.4 en op Windows 10 en dat werkt zonder problemen.

Na cache van de PC gewist te hebben, werkte het nog niet in Chrome (wel in incognitovenster en wel in Mozilla Firefox). Daarna nog de cache van Chrome gewist voor een aantal dagen, en nu werkt het weer vloeiend. Bij Maria ook. Dank!

1 like