[opgelost] App chrch 'van slag'

@peterarends, De app lijkt plotseling van slag. Bij het selecteren van ‘meer’ verschijnt de startpagina (zonder logo) i.p.v. het bekende overzicht van ‘meer’ met de kanalen enz.
Agenda en leden komen wel gewoon. Opnieuw de app gestart en ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niets helpt. Dit verschijnsel ook op een ander device.
Dit gebeurde nadat ik een item had toegevoegd aan een nieuwskanaal, dit item werd ook niet vertoond op de startpagina (wel ingesteld).

Jaap, heb je het nieuwsitem ook weer verwijderd om te kijken of de app dan weer werkt? Als dat zo is, misschien even delen (screenshot uit de admin) wat je precies toegevoegd had?

Eelco, idd nieuwsitem heb ik verwijderd, maar probleem blijft. Item is ook uit admin verwijderd, want daar had ik het juist erin gezet, m.b.v. de simpele editor (afgelopen 2 maanden al 10 keer zo een nieuwsitem geplaatst)
Vroeg me af of anderen dit probleem ook hadden?

Iets anders, ook ledenlijst is deels van slag. Overzicht is ok, maar zodra je een lid aanklikt wordt de foto niet meer vertoond.

Mmmm, weet je zeker dat het misging na het plaatsen van het nieuwsitem? Is er niet meer veranderd?

Dank voor het melden @Jaap en reactie @voorstad. Ik ben vanmiddag aan het debuggen geweest en er per ongeluk weer een bug bijgemaakt. Zou nu goed moeten gaan…

1 like

“is er niet meer veranderd?” … profetische woorden dus :grin:

Yessssss, alles werkt weer, gelukkig :crazy_face:

1 like