[opgelost] Knop "Geven" is toch zichtbaar ondanks instelling

Ondanks dat ik bij Vormgeving - CSS de code
#tab-t0-3{display:none;}
heb geplaatst, is de knop “Geven” toch zichtbaar.

Ook de functies “Tegoed opwaarderen” en “Giftoverzicht vorig jaar” zie ik in het hoofdmenu.
Wat is hiervan de oorzaak?

Vriendelijke groet,
Guido

Heb je heet ook getest op api.chrch.org.? Ik kan me voorstellen dat je de app even moet herinstalleren met deze wijziging.

Dat er bij ‘…Meer’ verwijzingen naar de geef functie (opwaarderen en overzicht) blijven staan klopt. De CSS aanpassing maakt alleen de knop geven onzichtbaar.

Dankjewel, @voorstad.
In de api was “Geven” ook zichtbaar.
Ik heb de app daarna verwijderd van mijn smartphone en weer geïnstalleerd. Nu is knop daar weg en ook in de api zie ik de knop niet meer.
Dat er bij “Meer…” nog wel e.e.a. zichtbaar is, is dan ook wel logisch. Wordt wellicht nog een keer opgelost.

Vriendelijke groet,
Guido

Je hebt het waarschijnlijk niet in de incognito browser gecheckt. Dit soort vormgeving probleempjes zijn vaak caching en refreshing gevoelig. Testen op api.chrch.org in een incognito browser helpt vaak om te controleren of het daaraan ligt.

Nee, ik had het per abuis niet getest in de incognitomodus. Alsnog gedaan.
In eerste instantie toont ie toch de Geven-knop, maar na een refresh (F5) verdwijnt ie alsnog uit beeld.
Bedankt!

Vriendelijke groet,
Guido

@guido Ik begrijp dat je nog wat opties uit het meer… menu kwijt wilt.
Wij hebben hier ook een aantal opties uitgeschakeld, om (zeker bij de introductie) het geheel zo overzichtelijk mogelijk te houden.

Je kunt de volgende css stukjes gebruiken:

tegoed opwaarderen, staat ook wel onder geven:
#loggedInMenu > button:nth-child(3) { display: none }

giftenoverzicht vorig jaar, pas aanzetten in januari 2020:
#loggedInMenu > button:nth-child(4) { display: none }

gezinslid toevoegen niet via app:
#loggedInMenu > button:nth-child(6) { display: none }

eigen gegevens downloaden:
#loggedInMenu > button:nth-child(7) { display: none }

Verder willen we niet dat gebruikers heel eenvoudig zichzelf onzichtbaar maken terwijl ze wel profiteren van de zichtbaarheid van alle andere gemeenteleden, dus dit hebben we procedureel opgelost en de functie in de app uitgezet:
#tabpanel-t0-4 > ng-component:nth-child(3) > ion-content > div.scroll-content > ion-card > form > ion-list > ion-item.item.item-block.item-ios.item-toggle > div.item-inner { display: none }

2 likes