[opgelost] opgewaardeerd bedrag komt niet bij Saldo Chrch

Peter, bedankt voor je snelle respons, de App op nieuw opstarten hielp inderdaad. Hij ziet nu wel zijn tegoed. Thanks.

Afgelopen weekend heeft de cron zijn nut bewezen
 Hoewel ik altijd nauwkeurig werk met opwaarderen, en op het juiste moment (na de transactie) op ophalen saldo drukte
 werd het bedrag niet bijgschreven. Niet in paniek geraakt, gewoon een uur gewacht, en exact na een uur stond het bedrag alsnog in mijn account erbij. Dat is dus iets wat goed werkt. Wellicht, mede doordat veel kerken toch op zondag diensten draaien, de cron op zondagen vaker dan Ă©Ă©ns per uur laten draaien? Ik zeg ook maar wat
 het werkte in elk geval en er was geen inzet van chrch nodig.

Een vraag die ik niet direct kan plaatsen, en dus maar hier deponeer: Ik heb mijn saldo opgewaardeerd, en daarna ook een bedrag gegeven. Mij valt op dat in de online omgeving *.chrch.app/give volgens mij ‘achterloopt’. Hij toont het laatste saldo welke ik had voor de laatste gift, dus net even wat ‘verouderd’. Zodra ik via de browser iets wil geven berekend hij vervolgens wel het juiste eindsaldo na de gift. Dus hij weet het wel :wink: