[opgelost] Push notificatie 3 keer

Ik ben weer een klein dingetje tegen gekomen.
De push berichten die je netjes bovenin je Android apparaat krijgt, krijg ik zelf 3 keer. Per gepushd bericht(regel) moet ik ze op gelezen zetten.
Ik heb het nu aan en weer uit gezet, mocht dit werken meld ik het :slight_smile:

Robert, de notificaties zijn op Android neem ik aan. Welke app versie gebruik je? Versie 0.0.12 (zie Playstore)?

Jup, dat klopt en ik gebruik inderdaad deze versie.

Robert, ik heb van 1 push bericht (dagelijkse RSS) de notificatie aangezet. Ik krijg keurig hiervan 1 notificatie…
Hoeveel berichten heb jij een notificatie vannacht aangezet?

Nu heb ik ook weer 1 notificatie bericht. Dus na het aan en uit zetten van het push systeem.

In een oudere app versie heb ik dit fenomeen ook gezien, Hopenlijk vanaf je app update & refresh gaat nu alles goed.

Vanmorgen had ik 2x dezelfde een push notificatie van een nieuwskanaal (ngk nijmegen nieuws). Jij ook?

edit zie nu op mijn andere android (tablet) dat er maar 1 notificatie van het bericht is.

Na de aanpassing(uit en aanzetten van de pushberichten) blijft het netjes op 1. Heb hierna het scherm van push berichten open gezet en op de terug knop gedrukt (van Andriod) maar dat gaf geen effect. Met andere woorden, geen idee hoe dit kan gebeuren momenteel en kan het niet nabootsen.

Vandaag had ik er weer 3, bij het openen van de link ging de notificatie naar 2 en toen ik het stukje had gelezen en de app netjes had gesloten waren ze ook weer weg.
Dit lijkt dus mogelijk op een terugkerend iets :frowning:

Dank voor het melden, ik ga ernaar kijken. Kun je mij misschien nog aangeven waarvan je er drie kreeg?

De RSS feed Tijd met Jezus

Nu heb ik maar weer 1 push notificatie

Eergister had ik er ook 3 van diezelfde feed. Gister en vandaag gewoon weer 1…

Is er een patroon in te ontdekken? Dat je bijvoorbeeld op maandag 3 krijgt van de twee dagen ervoor?

Dat gevoel krijg ik wel. Hanteer jij de RD methode (site down op zondag) :grin:?

Jup, dat idee heb ik ook. Maandag 3 en vandaag en gisteren netjes 1

Ik heb sinds de Beta van Android zelfs twee keer de berichten en vandaag zelfs 6 keer de notificatie gekregen. Maar heel af en toe is het maar 1 keer.
Ter test heb ik de notificatie uit en aan gezet en kijk wat hier het resultaat van is.

Ik heb hier ook last van. Vanmorgen zag ik dat er een app update (beta 0.0.129) gepushed is en had ik maar 1 notificatie… Even de app updaten en morgen checken.