[opgelost] Toevoegen nieuwe familie lukt niet

Wanneer ik een nieuwe familie of groep probeer toe te voegen in de beheer omgeving, lukt dat niet (https://chrch.org/admin/#/groups/create). Geprobeerd in Chrome en in Internet Explorer.

Ook geprobeerd om eerst de gebruiker toe te voegen en dan de gebruiker aan de groep toe te voegen zodat het geen lege groep is maar dat helpt ook niet.

Allemaal getest op een PC met Windows 10 64 bits

Groet,

Marco van Groos

Dit herken ik. Uiteindelijk groepen automatisch laten aanmaken via een importbestand. Echter, ik ben er nu wel achter dat als je behalve de groepsnaam ook de beschrijving invult de nieuwe groep wel wordt aangemaakt. Lukt het je dan misschien?

Dag Hans,

Bedankt voor de tip. Zodra ik een spatie toevoegen bij de beschrijving, is er geen enkel probleem. Kennen staat de beschrijving als een verplicht veld of zo maar komt hij niet met een melding dat deze ingevuld moet worden maar blijft hij in een lus hangen.

Maar op deze manier is het probleem ook opgelost.

Groeten,

Marco van Groos.

Dank voor het melden @Bignose en meedenken @hans. Volgens mij heb ik het ook kunnen oplossen.

Hoi Peter,

Ik heb net een fam. Test toegevoegd zonder iets bij de beschrijving in te voeren en dat ging prima. Dikke duim dus.
Kan ik zelf ook een topic afsluiten of moet jij dat doen, Peter?

Groeten,

Marco van Groos