Overzetten CSS naar chrch2

In de volgende update geef in aan een parent van de velden een user_level mee. Verder krijgen de velden een specifieke class. Daardoor kun je de velden verbergen en voor een admin (user_level 2) weer zichtbaar maken. Bijvoorbeeld:

.field.field_firstname{
    display:none;
}

.userlevel-2 .field.field_firstname{
    display:block;
}
1 like

Is er ook een mogelijkheid om de achtergrond van een tekst bij de detailweergave in een kanaal aan te passen (wit te maken)?

Dit gebeurt standaard in het overzicht, maar niet bij het volledige bericht. Zeker in de webversie verbetert dit de leesbaarheid (met onze achtergrond).

Voorbeeld nu:

Yes:

.contribution_content {
    background: #fff;
}

Als je de “witte waas” overal iets witter wil, kun je ook dit aanpassen:

.maincontent {
    background-color: rgba(255, 255, 255, 0.88);
}

Gaat dan om de 0.88 die hoger kan.

1 like

Dank Peter! Erg fijn om zo te kunnen “finetunen”.

Nog een vraagje over die witte waas. Bijna overal, behalve bij “geven” wordt die witte waas getoond. Is er een optie om die waas ook bij “geven” toe te passen?

Oh, en ook bij het “inlogscherm” (wanneer je wel de kerk geselecteerd hebt, maar nog moet inloggen)?

Bedoel je dan de waas in plaats van helemaal wit?

@hans als je de groepnaam niet wil tonen

image

Kun je dat doen met:

span.group_name{
    display:none;
}
1 like

Nee, de achtergrond foto wordt daar getoond, zonder die witte waas.

Oh bedoel je dan onder de content? Die pagina’s zijn denk ik niet hoog genoeg, want ze hebben bovenin wel een witte waas.

Klopt, groter kun je ze niet maken bij ‘geven’ :innocent:

(Heb je even een PB gestuurd met screenshot)

Ik heb zelf zitten hobbyen, maar dat resulteerde er bijna in dat admins niks meer konden… ipv andersom… terwijl ik het zo goed dacht te doen ;-).(gelukkig lukte het met veel gepruts mijn daad ongedaan te maken…)

Maar… ik ben op zoek naar een soortgelijke css, om voor leden de aan een groep toegevoegde leden onzichtbaar te maken… dus… admin’s moeten het wel kunnen zien… anders kun je vermoedelijk ook niemand toevoegen… maar, leden niet. Ik heb nu namelijk alle leden toegevoegd in een groep (incl. verborgen leden) en dat kan tot een AVG issue leiden, omdat alle nog niet actieve gebruikersnamen / leden ook weergegeven worden.

Ik bedoel deze plaats:
image

Ik heb dit uiteindelijk ook anders opgelost voor ons, door het editen van het veld onmogelijk te maken. Ik heb hiervoor deze regel aan CSS toegevoegd:

#__layout > div[class*="route-account"] > div.maincontent > div > div > div > div > div.column.bg.user_content > div.padding > div > form > div > div > div > input[name="firstname"] {pointer-events: none;   background-color: lightgrey;}

Ik denk niet dat het volstaat om dingen onzichtbaar te maken met css qua avg. Als je een beetje handig ben bekijk je de ruwe api aanvragen en antwoorden en daar staat wel alles in. Zou dit afraden om zo te doen. Je kunt het tabje leden zo verbergen voor leden volgens mij:

.userlevel-1 .group nav.tabs ul li:nth-child(2){
   display:none;
}
1 like