Verbindingsproblemen?

Ik ben moedeloos. Als ik naar de admin omgeving ga, krijg ik al melding dat het te lang duurt voor de server reageert. Dan moet ik een paar keer opnieuw proberen en kan ik er in. Als ik een bestand upload dan zie ik het niet eens, dan blijft hij draaien. Na 2 dagen!!! ineens zie ik het bestand in de app.
Dus was het uploaden toch gelukt. Zo kan ik niet werken, niks uitproberen.
En dat is echt niet alleen vandaag, dat is nu al de hele week. En dat was eerder ook waardoor ik het al een poosje heb laten liggen.
Mijn internetverbinding is goed. Nergens anders ervaar ik problemen.
Enig idee van de oorzaak?

@Janine, heb je wat meer info over jouw systeem? Browser + versie, besturingssysteem + versie? Kun je screendumps maken en plaatsen/sturen? Kan ik een keer meekijken met Teamviewer met je op een moment dat het gebeurd? Zoals in de documentatie beschreven, neem ik aan dat je Chrome gebruikt?

Natuurlijk mag je meekijken. Ik wil ook best een screendump maken als het weer gebeurt.
Maar het lijkt me lastig op het moment dat het gebeurt, jou in te schakelen.
Dus vooralsnog maar met screendumps p het moment zelf.
Je hebt trouwens een account met beheerdersrechten. Je kan er dus in.
Als het bij jou allemaal goed lukt, dan ligt het aan mijn systeem? Of aan het moment van werken (meestal later op de avond).
Ik gebruik chrome en gebruik eigenlijk altijd de nieuwste versies van alles waar ik mee werk.

Maar er moet (ook) iets anders mis zijn – denk ik. Of ik heb iets verkeerd gedaan.
Want op mijn telefoon krijg ik helemaal geen kanalen meer te zien.
Onder het knopje “meer” gebeurt er niets. Ook niet via mijn ipad of de app van de webversie.
Terwijl ik vorige week dus het kerkblad als pdf wel gezien heb.
Ik had van de week wat geprobeerd met een csv bestand voor een agenda maar kon dus niks terugzien of er iets werkte of niet.
Ik snap er niks van.
Bedankt voor je hulp bij voorbaat