[opgelost] Wachtwoord resetten werkt niet

Sinds gisteravond kan ik niet meer inloggen in de beheeromgeving. Helaas werkt het opnieuw aanvragen van een wachtwoord via de app ook niet. Er verschijnt de melding: Er is iets foutgegaan op de server, we konden je wachtwoord niet resetten, probeer het opnieuw. Heeft iemand anders dit probleem ook?

@Remco volgens mij werkt het inmiddels weer. Er was iets mis met je account, waardoor er geen afzender voor de resetmail meer was. Als je je opgeeft voor 't spreekuur kunnen wij het even doorspreken (https://chrch.org/ondersteuning/).

Ha Peter et al, lukt bij mij ook niet. Kan wel in de admin-omgeving, maar als ik daar mijn pswrd invoer neemt ie het niet in de app of op de webomgeving. Heb je een oplosing?
dank! en Groet, michiel

@michiel, goed je hier te zien :slight_smile: Jouw e-mailadres was gekoppeld aan meerdere accounts, dat kan eigenlijk niet. Ik heb die e-mailadressen iets aangepast (1 gezet voor de @). Je kunt nu als het goed is jouw wachtwoord resetten e.d. Of kreeg je ook de foutmelding?

Ha Peter, opgelost! Geen idee hoe mijn mailadres daar kwam, misschien dat ik ze had aangepast (dat is zo) end at automatisch mijn mailadres er is gekomen. Hoe dan ook, ik kan verder!
groet!
Michiel

Fijn @Michiel! Kijk even of je Lastpass o.i.d. actief hebt, die vult automatisch velden in soms.

Wij hebben deze week de Chrch-app gelanceerd. Diverse mensen hebben zich al geregistreerd. Daarbij kregen we een aantal meldingen dat de adresgegevens van dezelfde persoon bij de meerdere andere personen was overschreven. Eerder op het forum had ik gelezen dat het kan liggen aan Lastpass of andere add-ons die gegevens invullen. Dat lijkt het inderdaad te zijn. De workaround is werken met een browser die je anders nooit gebruikt, daarna gebeurde het niet meer. Het gekke is: in de admin worden blijkbaar niet je eigen gegevens (van beheerder-account) automatisch ingevuld maar die van een ander.

Je kunt natuurlijk ook een andere wachtwoord manager gebruiken :innocent: (tip: Bitwarden).
Je kunt overigens ook de incognito modus van de Browser gebruiken of LastPass deactiveren voor Chrch.

Ik weet niet zeker of deze beheerder een password manager gebruikt, en of het deze is. Maar ik zal de tip doorgeven, dank. Al blijft het natuurlijk wel een workaround.

Mwaaaah, met LastPass had ik wel vaker ‘ruzie’ op bepaalde websites. Volgens mij kun je ook de ‘auto fill in’ o.i.d. uitzetten in LastPass. Dan heb je er ook geen last van.