10 x tijdstipvermelding in agenda

Als de agenda wordt geraadpleegd via de app wordt ook onder elkaar 10 keer het actuele tijdstip vermeld als item. De inhoud is leeg. Dit is sinds een week aan de hand.
Deze 10 items staan tussen de echte items, netjes op tijd geselecteerd.
Elke keer het actuele tijdstip. Ze zijn weer verdwenen als de agenda opnieuw wordt geraadpleegd, maar dan staan weer de nieuwe actuele vermeldingen van het tijdstip.

Met vriendelijke groet,
Cor van Leeuwen.

Hoi Cor, even wat vragen:

  1. Hoe vullen jullie de agenda? Met de Google spreadsheet? Met een iCal feed? Of met beide?
  2. Zien al jullie gebruikers dit? Heb je dit ook in de browser versie van de chrch app?

Ik vermoed zelf dat jullie iets in de Google agenda hebben aangepast. In de Google spreadsheet kun je terug naar vorige versies en zien wat er veranderd is. Dat zou bij mij het eerste zijn wat ik zou onderzoeken.

Succes, ik hoor graag.

De agenda wordt gevuld middels de Google spreadsheet.
Alle gebruikers zien dit. En het is alleen op de app te zien.
Er is inderdaad afgelopen week e.e.a. aangepast in de agenda nu alle bijeenkomsten zijn afgelast. Dit is toegevoegd aan de titel.
Ik kijk vanavond of het helpt met het teruggaan en of ik wat ontdek.

Met vriendelijke groet,
Cor.

Alle recente aanpassingen zijn gecontroleerd op extra toevoegingen en zo. Niets ontdekt.
Het euvel is er nog steeds, maar misschien verdwijnt het te zijner tijd bij het verwijderen van oude informatie / rijen. Het belangrijkste is dat de agenda gewoon te raadplegen is, ondanks die toevoeging.

Met vriendelijke groet,
Cor van Leeuwen.