ik wilde wat instellen, maar krijg direct 401.
weggooien en opnieuw installeren idem.
Inloggen via website lukt niet want authenticatie fout, heb net een nieuw mail adres…
Hoe kan ik weer binnenkomen en beheer uitvoeren?
Is dit hetzelfde als Chrch werkt niet meer?
Zijn er meerdere beheerders? Kan één van hen je e-mailadres aanpassen?
Bijna hetzelfde. wel 401, maar dan https://api.chrhch.org/api/v2/users/permission 401
Mijn mede beheerder heb ik aangeschreven, maar die antwoordt: ik ben mij niet bewust dat ik beheerder ben…
Krijg net zijn reactie: ik kom er ook niet in.
Mijn vrouw heeft nog wel toegang, Ellie Doorn bij traject24 driebergen. Als jullie haar beheersrechten geven kan ik via haar account wat proberen.
Overigens bedankt voor de snelle reactie!
Jan
is er iemand die mij verder kan helpen?
Natuurlijk kunnen we je verder helpen. Maar niet altijd direct, hopelijk kun je daar begrip voor opbrengen.
Kun je wel of niet bij het e-mailadres waar je beheerder mee bent? Ik ben zelf huiverig met het geven van beheerdersrechten. Er is bij jullie ook nog een beheerdersaccount met daarin jullie naam @gmail.com, kun je die nog intern proberen?
Heb je alles geprobeerd dat staat in Chrch werkt niet meer?
Er stond bij jullie geen subdomein ingesteld, dus dat heb ik gedaan voor je https://traject24driebergen.chrch.app en op die manier kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen, lukt dat jou ook niet?
Hiermee is de 401 in de app zelf niet opgelost en dat weet ik ook even niet hoe te fixen. Zijn er anderen die dit weten? Je kunt nu wel weer bij beheer als het goed is.
Grandioos! Ik kan er via dat subdomein weer in, heel fijn!
De 401 is er nog, daar ga ik verder in spitten, als ik iets vind, meld ik het zsm.
Nog even voor de zekerheid eerst de app verwijderd, dan iPhone (12 pro) herstart, daarna app geïnstalleerd, maar bij openen wordt blijkbaar een oud en foutief usr/pwd combi gebruikt, en krijg ik toch direct weer 401
Het is iets met een browser cache, maar hoe ik die cache in een app kan legen is mij een raadsel, helemaal als ik het blanco installeer. We zoeken verder…