Aankondiging chrch2

Is het dan misschien mogelijk om na ca 2 weken een dump te krijgen van mailadressen die nog activiteiten hebben vanuit de chrch1 app? Als het niet kan is dat ook een antwoord. Misschien kunnen we vooreerst op basis van gepseudonimiseerde data (dat kun jij alleen) vaststellen of er voldoende aanleiding is om dergelijke inspanningen te ondernemen. Als nog slechts 1% van de gebruikers bij chrch1 blijven hangen, is alle moeite wat overdreven. Als het echter om 10% blijkt te gaan zou ik het wel zinvol vinden.

Een andere (rigoureuze) optieā€¦ kun je wellicht na x weken de chrch1 app onbruikbaar maken? Of kan dat niet? :wink:

Op zich wel, maar als iemand chrch even niet heeft gebruikt of als chrch2 in die periode ook is gebruikt (dus naast chrch1) krijg je misschien verwarring bij het sturen van een mail oid.

Sinds de lancering is meer dan 87% van het gebruik (van ingelogde gebruikers is dat) al over naar chrch2, wat meer is dan ik had verwacht.

Dat zou wel kunnen. Bijvoorbeeld: als het na een maand > 95% zou zijn, zouden we dat kunnen overwegen. Dan wordt er geen data meer opgehaald. Even kijken of ik dan eventueel een melding kan tonen in het startscherm ook.

Update 20 april: nu kijkend naar het gebruik in de afgelopen 7 dagen scoort chrch2 > 92,5%.

Update 12 mei: sinds afgelopen weekend is het gebruik van chrch2 in de afgelopen 7 dagen > 95%.