Achtergrond aanpassen

Er lijkt een probleem te zijn met het aanpassen van de achtergrond, als ik bij instellingen → vormgeving daar een andere afbeelding selecteer dan wordt deze netjes weergegeven als miniafbeelding. Als ik vervolgens op alle instellingen opslaan klik dan draait die even maar er verandert verder niks.

Ik heb ook getest om in het CSS veld iets aan te passen in het commentaar maar dat wordt ook niet opgeslagen.

Ik ben ook een andere beheerder @voorstad gevraagd een aanpassing te doen maar ook bij hem werkt het niet.

Graag jullie hulp / support.

Heb het even getest en het lukt mij wel om css-aanpassingen te doen en de achtergrond te wijzigen. Als ik een aanname mag doen: de afbeelding kan niet worden opgeslagen omdat het formaat niet wordt ondersteund en daardoor worden tegelijkertijd de css-instellingen ook niet opgeslagen.

Qua formaat kan ik twee manieren bedenken hoe het fout zou kunnen gaan. De afbeelding is te groot qua pixels. Of, het bestandsformaat wordt nog niet ondersteund, er is (nog) geen ondersteuning voor webp en avif bijvoorbeeld. Probeer even je afbeelding op te slaan als .jpg via https://www.photopea.com/ met een maximaal formaat van 1200x1200 pixels om te kijken of dat wel werkt. Je kunt de foto hier ook even plaatsen of linken.

1 like

Het was inderdaad het formaat, ik heb het formaat aangepast naar max 1200 pixels en nu werkt hij wel. Dank voor de snelle service.

1 like

Fijn en dank voor de terugkoppeling. Excuses dat ie geen duidelijke foutmelding geeft, dat is wel een puntje. In principe moet een veelvoud van 1200 ook lukken hoor, maar er is een limiet.