Achtergrondfoto wijzigen

@peterarends, Binnenkort wil ik de achtergrondfoto vervangen. Maar ik herinner me dat dit in het verleden tot gevolg had dat iedere gebruiker de app opnieuw moest installeren. Is dit nog steeds het geval of is het al opgelost? Of wordt het opgelost in Chrch-2.

Kan iemand hier nog iets over zeggen?

Volgens mij heeft alles te maken met de app cache. In chrch zul je die handmatig moeten verwijderen (en dan is tegen een gebruiker zeggen ā€œeven opnieuw installerenā€ de kortste klap.

In chrch2 staat het op de todo lijst de cache actiever te refreshen. Maar @peterarends kent de exacte details :slight_smile:

1 like

Het is (in theorie) opgelost in chrch2. Van de zomer zijn er een aantal dingen geĆ¼pdatet achter de schermen waaronder de cacheinstellingen. In theorie zou de afbeelding nu al niet meer zo lang vastgehouden moeten worden. Als ik jou was zou ik of wachten op chrch2 of het even testen met een achtergrondafbeelding die iets verschilt met de huidige zodat je kunt zien wat er gebeurt zonder dat anderen er ā€˜lastā€™ van hebben.

1 like

Heb dit getest met licht gewijzigde achtergrondafbeelding, en ā€¦ dit werkt! Zowel in de admin als op de app zelf wordt snel ververst. Idd zonder herinstallatie, alleen even de app sluiten en opnieuw opstarten. Dank @peterarends.