afgelopen agenda item bljift komende dag staan

Hallo, sinds 6.9.24 blijven sommige agenda items van “dag 1” staan, alsof ze “dag 2” toebehoren. B.v. op 6.9. 13:00 “vergadering” verschijnt op 7.9. alsof 13:00 vergadering op 7.9. plaatsvindt. Nu op 11.9. staat nog steeds het item dat alleen op 6.9. gebeurde. Dat bij alle gebruikers, die ik heb gevraagd. Website en verbindingen heb ik al refreshed, opnieuw ingeloggd, google sheets tab- link opnieuw kopieert, zelfs verlopen datum verwijdert…

@Rifle wat is het id van de feed?

ID van verbinding: 2262 en 2247

Testen met 2262 is het handigste omdat deze openbaar is. Ik zie dat evenementen op vandaag staan en ik neem aan dat deze niet kloppen?

Als je de Google-sheet url opent in je browser en deze download en vervolgens opent in iets waarmee je platte tekst bewerkt (kladblok), zie je dat er geen dat datum wordt meegegeven voor bepaalde evenementen. Vier niet en drie wel. Wellicht daar nog even naar kijken? Overigens is het datumformaat dat je gebruikt ook afwijkend. Check anders Agenda en roosters - chrch nog even voor een voorbeeld.

Mocht het daarna nog steeds niet lukken, horen we het natuurlijk.

Ja, klopt.

alle 2 werken weer.
Ik heb de evenementen met “time” en "label, maar zonder “date” verwijdert. Toen was het goed.
Het waren af en toe terugkerende evenementen waar ik de onderwerpen wilde houden. De onderwerpen zelf, die ik wil herbruiken heb ik nu ergens verder achterin gekopiert en dat blijkt nu geen probleem te zijn.

Hartelijk bedankt voor de hulp.

1 like