Alleen ledenlijst zichtbaar

Sinds een paar dagen is in onze chrch app alleen de ledenlijst zichtbaar. Ik heb geen idee hoe dat komt. Wie weet raad?

@JMCJP Kan het zijn dat er in de google sheet iets is toegevoegd / veranderd wat de boel omver gooit? Kun je een ā€œeerdere versieā€ (van voor ā€˜een paar dagen geledenā€™) terugzetten, en opnieuw syncen?

Ben benieuwd!

Delen van de tekst in de agenda had ik vet gemaakt maar dat kan het probleem toch niet veroorzaken?
De vette tekst heb ik verwijderd.
Een ouder agendasheet geactiveerd maar het probleem blijft bestaan, niets is zichtbaar alleen de ledenlijst.

Toch moet het zoiets zijn zegt mijn onderbuik gevoel. Ik zou het even verder testen, desnoods met de allereerste werkende versie.

Beste Eelco,ik heb de kopie agenda van februari er in gezet maar er gebeurt nog niets.
Voor de duidelijkheid heb ik drie screenshots gemaakt op mijn desktop:



Had je de verbinding van de agenda wel vernieuwd @JMCJP? Nu ik dat heb gedaan, lijkt het wel te werkenā€¦

Ik had, dacht ik, alles gedaan inclusief het vernieuwen van de verbinding:thinking::face_with_raised_eyebrow::blush:. Desalniettemin hartelijk dank Peter, het werkt weer!!! :grinning::hugs::clap:

Mijn onderbuik gevoel heeft me dus niet in de steek gelatenā€¦:sweat_smile:

1 like

Helaas is het toch weer mis, zie weer niets behalve de ledenlijst. Als ik de agenda wil toevoegen als komma gescheiden komt telkens mijn e-mailadres in dat vak.:disappointed_relieved::disappointed_relieved:

sorry, doet het nu weer wel!:grinning:

Toch gaat er weer iets mis.:disappointed_relieved:
Alle kanalen zijn zichtbaar behalve de agenda.

En er is weer aan de Google sheet iets veranderd? Moet haast wel.

Wij werken er al bijna 2 jaar probleemloos mee.

Sinds gisteren werkt de agenda ineens weer. Laten we hopen dat het zo blijft. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand kan zijn. Op de desktop moet ik nu steeds inloggen terwijl dat eerder m.i. niet nodig was. In ieder geval bedankt voor je support.:grinning:

Het lijkt wel steeds te maken hebben met aanpassingen of aanvullingen in de google sheet, en dus niet aan chrch zelfā€¦

Dat je op de webapp (desktop/pc) steeds opnieuw moet inloggen na een bepaalde tijd van inactiviteit klopt. Inloggen gaat alleen automatisch op een smartphone waar een screenlock / fingerpint of dergelijke beveiliging op zit.