Api start niet, foutboodschap

Een gebruiker (android 8.0.0) heeft het probleem dat bij het aanklikken van een pdf bestand (liturgie in het gewoon kanaal ‘orde van dienst PGS’ de api niet wordt gestart en vervolgens de pdf opent. In plaats daarvan komt er een fout (zie bijlage). Deze gebruiker kan wel gewoon pdf bestanden openen vanuit een mail bijlage.
Is dit een bekend probleem e/o hebben meer mensen hier mee te maken (gehad)? Dit probleem komt nooit bij IOS voor.

Is het een Android telefoon waar ook een SD kaart als geheugen in kan? Het lijkt het er een beetje op dat de pdf te groot is om nog in het telefoongeheugen (danwel SD kaart geheugen) te passen. Je kunt in de instellingen zien hoe vol het geheugen is.

Blijft over dat gekeken moet worden naar hoe de chrch app wel of niet om kan gaan met verschillend geheugen in Android.

@voorstad, dank voor je snelle antwoord. Ga dit terugkoppelen naar de gebruiker.

@voorstad, blijft dat een gelijksoortige/grootte pdf wel vanuit de mail geopend kan worden … of werkt dit misschien anders?

Ja, kan zijn dat die net met het andere geheugen opent. Android is daar een beetje lastig in. Je kunt de SD kaart oook op 2 manieren formateren (als extensie intern geheugen of als opslag voor alleen foto’s, muziek, etc.).

Maar het is maar een idee van me, misschien is het heel iets anders. Maar dit zou ik als eerste uitzoeken. Overigens zou ik er wel 100% zeker van willen zijn dat het exact dezelfde pdf (extensie en grootte) is.

Bedankt, we gaan er mee verder :nerd_face: