[beantwoord] online/offline tijdens testfase

In de testfase van ons chrch-account wil ik graag zelf onze kerk al dan niet zichtbaar hebben in de app.
Ik kan het “logo liggend” uploaden, waarmee de kerk zichtbaar wordt voor de gebruikers van de app. Maar ik zie geen optie om het logo te verwijderen, om daarmee aan te geven dat de kerk nu tijdelijk niet in de app zichtbaar moet zijn.

Kan dit worden toegevoegd of zijn er andere methodes om dit te bereiken?

Vriendelijke groet,
Guido van Harten

Guido, ik begrijp je punt niet helemaal.

Zolang je alleen gebruikers toevoegt aan je kerk die mogen meekijken / testen, is er toch niks aan de hand? Niemand anders krijgt toegang tot je app/kerk. Alleen die paar mensen die de moeite nemen om zich bij jouw kerk als gast aan te melden, krijgen toegang tot alleen de paar openbare kanalen.

Als je toch expliciet wilt aangeven dat je kerk nog beta is, dan upload je toch een logo met “BETA” in het plaatje? Wanneer je dan live gaat, vervang je je logo door je echte logo.
[Let wel, iedereen die de app dan al heeft draaien, moet de app dan even de-installeren, om het goede nieuwe plaatje te zien, dit is een kleine bug (en staat op de lijst).]

Dank voor je reactie.

Een logo met de tekst BETA is inderdaad een goed idee. Deze is nu geplaatst en zichtbaar in de app.

Om te kijken of mijn import van gebruikers vlekkeloos zou verlopen, heb ik de complete lijst geüpload. Dat verliep goed, alleen wil ik nog kijken of en hoe ik meer velden toevoeg aan de weergave.
Om te voorkomen dat andere gemeenteleden de app nu gaan gebruiken, zoek ik naar een mogelijkheid om nu de ledenlijst te verwijderen en een kleinere lijst (van daadwerkelijke testers) te uploaden. Hoe verwijder ik de hele lijst (op de gegevens van de beheerder na)?

Verwijderen kan handmatig, of je importeert een nieuwe lijst waarbij je iedereen weer uitschrijft of je kijkt een van onze ontwikkelaars even lief aan.

Met “verwijderen kan handmatig” bedoel je wellicht gebruikers. Het liggende logo (om online/offline te schakelen) kan ik volgens mij niet verwijderen, gebruikers wel.
“een lijst waarbij je iedereen weer uitschrijft”? Hoe doe ik dat?
Al met al, toch maar een vraag aan @voorstad (of zijn de ontwikkelaars gezamenlijk makkelijker te taggen?) om de ledenlijst te verwijderen op mij na.

Ik doelde op de gebruikers inderdaad. Misschien voortaan handig om een apart topic aan te maken voor verschillende vragen, dan blijft alles helder.

Een logo voor de kerk kan alleen door de admin worden aangepast. Daar kunnen gebruikers niet bij.