[beantwoord] onnodige informatie bij leden

Er staat bij leden een onnodige regel namelijk:
‘stuur mij geen herinerringen’ en dan 'true’of ‘false’.

Kan je die weghalen?!

Jorie, dit is iets wat jullie beheerder kan corrigeren in de beheersomgeving, dit is een beheerstaak, geen bug Het staat waarschijnlijk bij home, instellingen, overig. Extra metavelden gebruikers.

Ten tweede, iedereen ziet nu je gegevens…(!). Ik zou de afbeelding weghalen.

Dank voor de opmerking over mijn gegevens :stuck_out_tongue: niet aan gedacht.
Wat betreft het aanpassen in de beheer omgeving klopt inderdaad. Gevolg is wel als ik het daar weghaal dat je bij het aanpassen van je eigen gegevens deze optie ook niet meer kunt aanvinken. Wat wij zouden willen is dat de optie wel aan te vinken is maar niet zichtbaar in de ledenlijst of de betreffende persoon hem wel of niet aangevinkt heeft

De vraag is even waar je wat wel of niet zichtbaar wilt hebben, maar dit zijn de huidige opties:

Extra metavelden voor gebruikers
default;ouderling;Ouderling;textarea;2;0
Betekent bijvoorbeeld:
Zichtbaarheid van ‘2’ 0 is alleen voor beheerders zichtbaar, 1 zichtbaar maar niet te bewerken, 2 is zichtbaar en te bewerken (wordt voor nu genegeerd)

Zijn de huidige opties ook met workarounds uit te breiden? (rare vraag gezien “huidig” staat vermeld maar toch)

De vraag komt voort uit het feit dat wij nu bij test een import hebben gedaan maar daar staat ook extra data bij die niet vermeld hoeft te worden. Dit is data voor de ledenadministratie die niet in een profiel hoeft. Data zoals: huwelijksdatum, belijdenisdatum, etc…

Concreet: kan ik deze data WEL importeren en daarna alleen zichtbaar maken voor beheer en ledenadministratie?

Concreet: kan ik deze data WEL importeren en daarna alleen zichtbaar maken voor beheer en ledenadministratie?

Zichtbaarheid van ‘2’ 0 is alleen voor beheerders zichtbaar, 1 zichtbaar maar niet te bewerken, 2 is zichtbaar en te bewerken (wordt voor nu genegeerd). Het beheer van deze metavelden gaat in de toekomst wat veranderen en verbeteren.

1 like