Betaalde (ondersteuning en) ontwikkeling

Naar aanleiding van:

Die is er zeker, ik kan op die manier meer tijd aan chrch besteden en de uren die je koopt gebruiken voor de iOS app. Je kunt ‘ondersteuning’ kopen via https://chrch.org/ondersteuning/#panel-738-1-1-0. Het is moeilijk in te schatten hoeveel tijd ik precies nodig heb, maar ik zal alle uren die koopt besteden aan de (nieuwe) iOS app en je op de hoogte houden over de voortgang die ik boek.

Betaalde ontwikkeling wordt alleen gedaan als het op de roadmap past of er al op staat, dus lijkt dit prima.

Hoi Peter,

Bedankt voor je reactie. Wij willen graag een financiele bijdrage leveren maar zouden dat wel in een fixed price constructie willen doen. De reden is dat we het issue graag opgelost zien en wij willen daarvoor ook betalen, echter vinden we het kopen van een aantal uren hiervoor te vrijblijvend. Zie jij mogelijkheden om tot een redelijke ureninschatting te komen en een moment in de tijd dat je verwacht dit op te leveren?

Grt,
Maarten

Nee sorry, een ureninschatting en moment in de tijd noemen lukt niet, daar zijn in dit geval te veel onzekerheden voor.