(Breaking) changes nieuwe versie (chrch2)

Ik kijk ook graag mee, wij zitten nog in de selectiefase maar ik zou graag meekijken om te zien hoe de nieuwe versie qua functionaliteit zich verhoud tot het alternatief (we houden nu een app-battle waarbij we Chrch en Scipio met elkaar vergelijken)

Ik wil ook graag meekijken.

ok, een beetje wonderlijk mijns inziens. We hebben al geruime tijd een proef met Chrch maar zitten nu in een beslissende fase waarin we Chrch en Scipio met elkaar vergelijken, dan is het jammer als we de nieuwe omgeving niet kunnen bekijken en laten meewegen in de keuze.

Hoi Pieterij, volgens mij was het een plagerijtje van Hansā€¦ vandaar ook de knipoog.

Als het goed is zou je nu toegang moeten hebben tot de beta. Ben benieuwd!

Hoi Ekasoft, als het goed is heb je al toegang tot de beta. Zo niet, laat even weten.

ok, dank. Dan ga ik eens kijken.

Ik kijk ook graag mee met de betaversie.

Hoi Herbert, als het goed is heb je nu ook toegang!

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: betatest chrch2

Goedenavond,

Ik ben wat late to the party, maar zou ik ook toegang mogen tot de topics waarbij chrch2 verder besproken wordt? Ik heb iets gezien in de testomgeving waarvan ik wel benieuwd was of meer mensen dat hebben :slight_smile: Ziet er prachtig uit trouwens!

Hoi Hanneke, als het goed is kun je nu aansluiten bij het feestjeā€¦!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Aankondiging chrch2

Ik weet niet of dit het goeie topic hiervoor is, maar ik lijk geen rechten te hebben op het betatest chrch2 topic.

In de oude versie werd bij de geboortedatum ook de leeftijd vermeld. Is dat iets wat bewust is weggelaten?
Ik vond het namelijk reuze handig :slight_smile: