chrch flitst op en verdwijnt weer op een iPhone SE 1e generatie

Een gebruiker meldt het volgende:
Ik heb van alles geprobeerd zoals het aan- en uitschakelen van de telefoon, het verwijderen van de app en het weer opnieuw installeren vanuit de app-store en het updaten naar de nieuwste iOS versie. Al deze acties leverden niet het gewenste resultaat op. Elke keer als ik de app aanklik licht hij even op en vult het scherm om vervolgens weer weg te vallen.

Ik beschik over een iPhone SE 1e generatie, aangeschaft in 2018. De software heb ik geüpdatet naar versie iOS 15.8.4 en is up to date. Volgens de app-store moet je voor de chrch-app minimaal over versie 13.0 beschikken, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik kan me niet voorstellen dat er geen meer chrch gebruikers met een dergelijket telefoon zijn.
Wat is hier dan aan de hand? Weet iemand een oplossing?

Ik kan bevestigen dat er in ieder geval 1 andere melding is. Van precies dit gedrag. SW versies niet gecontroleerd maar wel dat het een 1e gen iPhone is.
Geen oplossing bekend (maar de gebruiker kan het nog wel op de iPad in CHRCH :slight_smile: )

Dit een lastige om te debuggen, want ik heb niet zo’n iPhone. Ik ga kijken of ik het op een of andere manier kan simuleren. Wellicht is er een plugin of iets dergelijks gebruikt die toch niet compatibel is.