Collecten - weeknummering

Hoi,
Ik zit elke week de collecten te Exporteren en in Excel uit te zoeken omdat ik het lastig vind de opbrengsten uit Dashboard te beoordelen. Dit omdat naar mijn idee Excel en Dashboard niet overeenkomen.
In de Excel-export gebruik ik tabblad “All proceeds” en dan zoek ik tijdstip van mijn laatste check (meestal maandag ochtend). Vanaf dat moment tel ik dan alle opbrengsten weer op. ‘Probleem’ zit hem hierin dat gemeenteleden natuurlijk op elk moment in de week (inclusief maandagochtend vroeg) een gift kunnen doen.
Vraag: Wanneer gaat de app over van de ene week in de andere? Dus wanneer gaan ‘we’ ver van week 2020217 (volgens mij de week voorafgaand en inclusief zondag 26 april) en week 202018 (vanaf vandaag t/m zondag 3 mei??).
Als ik dat recht krijg, hoef ik niet steeds die hele Excel te downloaden en te bewerken, maar kan ik de gegevens op Dashboard gebruiken…

De week loopt van zondag tot zondag in principe. De precieze overgang hangt af van zomer/wintertijd. Dit is tussen tien en twaalf uur op de zaterdagavond, dus eigenlijk nog voor zondag.

Excel en dashboard zouden wel overeen moeten komen. Je zou daar even een bug voor kunnen loggen.

OK, en weeknummering nu is dus 202018 ? En zou moeten lopen tot zaterdagavond? Volgens hxxps://www.kalender-365.nl/weeknummer.html zitten we nu in week 18 (“Deze week loopt van maandag 27 april 2020 t/m zondag 3 mei 2020”).
Houdt de chrch-app deze weeknummering aan (dus zondag einde van de week)? Maar in Dashboard staat opbrengst collecte van vorige week (zondag 26 april) onder “Week van 27 april”

OK, ik denk dat ik er uit ben.
De chrch-app gebruikt de Christelijke weeknummering, dus die start niet op maandagochtend, maar op zondagochtend (UTC, dus eigenlijk op zaterdagavond 22:00, of 23:00, zie antwoord Peter hierboven).
We zitten nu (27 april) in week 18, en die is dus begonnen op zaterdag 25 april 22:00/23:00.

De collecten voor zondag 3 mei vallen dus in week 19. Als iemand nu geld overmaakt, wordt dat voor week 18 (26 april) gerekend, en niet voor komende zondag (3 mei).

Als ik zo reken, dan klopt de Excel-output. Dat betekent verder dat ik dus op zaterdagavond de collecten moet aanpassen (nieuw weeknummer) in plaats van maandagochtend.

Maar dat betekent ook dat ik op maandagochtend nog niet de opbrengst van zondag kan weten, want wellicht maken er in de loopt van de maandag/week nog mensen geld over. Klopt dat? En hoe gaan anderen hiermee om?

Dit klopt precies @Willem_Morgenster. Vervelend dat dit niet duidelijk was, misschien moet dit in de documentatie worden verduidelijkt.

Is helemaal duidelijk nu.
Ga ik even bij mezelf te rade hoe ik communicatie m.b.t. de opbrengst van de collecten via Kerkblad doe. Dat regelen we nu steeds op maandagochtend, maar dan is dus nog niet alles binnen. Tot op heden gaf ik altijd een update van de vorige week (extra opbrengst gedurende de week), misschien houd ik dat dan maar zo.