Collecteopbrengst per email

Bij ons in de gemeente hebben we te maken met een centraal kerkelijk bureau dat de collecte inkomsten van alle vier de wijkgemeenten verzamelt. Nu ben ik als beheerder van de vier wijkgemeenten steeds bezig de collecten door te geven aan het kerkelijk bureau. Ik zou dat graag anders zien.

Oplossing 1 is kerkelijk bureau beheerdersrechten te geven op alle vier de wijkgemeenten, zodat ze zelf de collecte inkomsten af kunnen lezen uit dashboard. Dat vereist de “mannenbroeders op leeftijd” echter wel een paar handelingen extra.

Is er een oplossing 2 mogelijk dat de collecte-inkomsten geautomatiseerd op een bepaald moment in de week naar een opgegeven mailadres (van een lid/beheerder) gestuurd worden?

Iets dergelijks zou mooi zijn. Wij hebben iemand rechten als beheerder moeten geven om de collectedata op te halen.

Maar twee gegadigden voor deze optie? Dan wordt het niet snel opgepakt, denk ik.

Bij ons idem. Ik exporteer nu elke week handmatig. Automatisch zou fijn zijn.

Eens. Wekelijks inloggen, exporteren en verzenden. Een feature waarmee dit eventueel geautomatiseerd kan worden zou fijn zijn.

Ook mee eens. Het is lastig dat de verantwoordelijke persoon voor de collectes afhankelijk is van de chrch beheerder.