Collectetegoed niet opgehoogd na crash app

Gebruiker 7893 heeft zondagochtend 11 april 2021 om 10:48 € 50 betaald via Mollie om zijn collectetegoed op te hogen. Daarbij crashte de app. Het bedrag is wel afgeschreven van de rekening, maar zijn tegoed is niet opgehoogd.
In de lijst met transacties zie ik meerdere keren € 50, maar niet om 10:48. Kunnen jullie hem hiermee helpen?

Als in jullie Mollie-omgeving geen “Betaling ID” (begint met tr_) te vinden is die hoort bij die persoon, zou ik haast denken dat diegene de betaling aan een andere kerk heeft gedaan.

Wat is zijn betaalkenmerk van die transactie in het transactieoverzicht van zijn bank? Is dat kenmerk echt niet terug te vinden in jullie Mollie-omgeving? Eventueel als geannuleerd of verlopen?

Ik heb geen toegang tot de Mollie-omgeving. Dat wordt beheerd door het Kerkelijk Bureau van de Protestantse Gemeente Amersfoort. Ik kan het daar nog even navragen.

Ik kan wel tr_ nummers vinden in de Excel download uit de beheer-omgeving van de Chrch app. Maar die tijdstippen komen niet overeen.

Op het screenshot van de overboeking staat wel de juiste Tegenrekening naam “Protestanste Gemeente Amersfoort via Stichting Mollie Payments” en deze omschrijving: M04401714M9SUHC 1150006605918598 Adventkerk Amersfoort app 28142 789 x1053 pasnr.XXX

Ik heb zojuist de de vraag even bij het Kerkelijk Bureau neergelegd. Als ik meer weet meld ik het.

Dank je @Martjan! Hiermee (28142 & 789) kan ik weer wat dingen uitsluiten. De transactie (aan de juiste kerk) heb ik gevonden, maar is voor zover ik kan zien niet afgemaakt. Ik vroeg je om bevestiging vanuit Mollie want omdat als de transactie daar succesvol is, moet deze uiteraard in chrch terugkomen. Maar als dat niet zo is, dan niet. Transacties worden meerdere keren per uur gecontroleerd. Of een app wordt afgesloten (of crasht) of niet, zou niet uit mogen maken, dit wordt door de server gedaan.

Update: Ben er dieper in gedoken en niet alle transacties werden sinds vorige week gecontroleerd door een bug, excuses. Inmiddels zou het tegoed er moeten zijn. Even vernieuwen of in- en uitloggen is misschien wel nodig.

Bedankt, het tegoed is nu zichtbaar.