Feed refresh werkt niet meer

Goedemiddag,

Een aantal jaar geleden hebben we met behulp van jullie 2 youtube feeds als verbinding toegevoegd.
Tijdens het starten van de youtube dienst loopt er een curl vanuit beide kerken die om de 5 minuten een (10x) refresh doet van de feed in de chrch app.
Dit zodat in de chrch app de kerkdienst zichtbaar wordt, sinds enkele weken lijkt dit niet meer te werken.

Dit is toen met hulp van jullie gelukt omdat er geen token werd ingesteld voor de 2 feeds, nu krijgen we weer de melding dat we geen token meesturen.

Is dit iets wat weer ingesteld kan worden?
Een heel script te schrijven wat een token aanmaakt en dat weer gebruikt om de dienst te gaan tonen is voor ons iets te technisch.

Wat is het id van de feed @Matthias-nwk? De feeds die ik probeer gaan goed, dus check het graag met diegene die niet goed werkt.

Heb ze zelf even opgezocht (volgens mij) en ik krijg netjes een HTTP/2 204 terug. Weet je zeker dat je die melding krijgt dat je geen tokens meestuurt? Als het niet werkt, kan het ook wat anders zijn misschien?

1 like

Zag toen ik het topic maakte de melding “token_not_provided” bij feeds/761 en /feeds/988.
Echter heb ik het afgelopen zondag ook handmatig geprobeerd en het lijkt erop dat de youtube feed niet goed gevuld wordt want ook handmatig kwamen ze niet door.

Bedankt voor het testen maar ik denk dat er aan de kant van de PC > youtube iets niet goed meer gaat.

1 like