Filteren in agenda werkt niet meer

In de agenda is een filter waarin ik soms weleens op bijvoorbeeld een bepaalde naam of activiteit zoek. Als ik nu tekst in typ wordt er echter niets meer gefilterd.

Dit kan ik niet reproduceren, heb je meer details? App werkt en in Firefox werkt chrch - chrch ook bij mij.

In de demokerk kan ik het ook niet reproduceren. In onze eigen kerk pagina wel. Sterker nog: als ik in de agenda filter op een tekst, kan ik daarna niet meer navigeren (geen agenda item openen of iets uit de menubalk onderin kiezen).

Op zowel Chrome, Edge als mijn Android smartphone werkt het niet. Ook de cache en overige opslag van chrch verwijderen van mijn telefoon helpt niet.

Hij viel over een dubbel event. Ik keek er eerst overheen, maar heb het volgens mij gevonden en de bug opgelost. (Dienst 22 mei om 10.00)

1 like

Bedankt voor de hulp! Kopieer foutje in de bron sheet zie ik. Heb de fout daar nu opgelost, goed om te weten voor een volgende keer dat dat ervoor kan zorgen dat filteren niet meer werkt!

Deze bug is opgelost hoor, dus dubbele events zijn geen probleem meer. :wink:

aah super, dat is nog beter! In ieder geval heb ik het nu ook goed in mijn sheet staan :innocent:

1 like