Foutcode 403 bij openen PDF bestand

Gisteren heb ik een nieuw (prikbord) kanaal aangemaakt met daarin een aantal pfd bestanden. Als je de bestanden wilt openen, krijg ik de foutcode 403 te zien. Hoe kan dit worden aangepast?

Werkt het ook niet na uitloggen en dan weer inloggen? Werkt het alleen voor jou niet of werkt het voor niemand? Heb je een id van het kanaal en de items?

Het gaat om kanaal 3311. Er staan 3 pdf’s in en een bericht. Iedereen krijgt de foutcode.
Ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar krijg nog steeds de foutcode.

Ik probeer het al even te reproduceren maar dat lukt mij niet. Kun je mij vertellen hoe dit kanaal is gemaakt en hoe de bestanden zijn geplaatst? Was het misschien eerst een ander soort kanaal (chat)? Of waren het items van een ander soort? Kun je wellicht nog een kanaal aanmaken direct als prikbord en dan de pdfs direct plaatsen? Wat ik zie is dat de items als “bericht” staan maar dan krijg ik niet voor elkaar als ik een bestand plaats, dan wordt het automatisch type “bestand”. Maar “bericht” is eigenlijk al vreemd omdat het “prikbord-item” zou moeten zijn.

Ik had inderdaad eerst een ander soort kanaal gemaakt en dit later gewijzigd. Nu het kanaal verwijderd, opnieuw aangemaakt en de pdf’s eronder gezet en dit gaat goed!
Bedankt weer voor het meedenken!

Jij dank voor je geduld! Het had gewoon moeten werken, maar een uitzonderingssituatie als deze is altijd lastiger te ondervangen. Fijn dat jullie door kunnen.