Gedeelte van de tekst mist

Op de homepagina missen woorden in de tekst.
Zie bijgevoegde screenshots. Hier mist het woord kerkdienst in de tekst op de homepagina.
Ik heb ook even gekeken naar andere kanalen op de homepagina en zie dat er elke keer 1 of 2 woorden missen. Kan dit worden aangepast?


De tekst wordt automatisch ingekort en daarachter staan dan puntjes, is dat wat je bedoelt? Je kunt dit alleen oplossen door de tekst iets korter te maken.

Ik zie wat bedoeld wordt… het inkorten gebeurd op een grappige manier…
In bovenstaand voorbeeld bevat de zin: U kunt de kerkdienst volgen via
Die wordt ingekort als: U kunt de volgen

Vermoedelijk omdat ‘kerkdienst’ 10 karakters heeft… en niet meer ‘past’ en het woordje ‘volgen’ met 6 karakters, wel past. Blijkbaar is de programmering ingericht om op woordniveau in te korten… waarmee je voorkomt dat woorden halverwege afgebroken worden. Een goede en mooie poging, maar soms resulteert er dus in dat het woord dat ‘te lang is’ wordt weggelaten, maar een volgend woord al wel nog wordt getoond. In onze eigen App vond ik dit verschijnsel ook terug. Niet heel hinderlijk… wel iets dat opvallend is.

1 like

Klopt @hans Hans, dit bedoel ik idd. Het is ook niet heel vervelend, maar ik check vaak even mijn teksten op de app of het er goed in staat. En dan word ik wel eens in verwarring gebracht :-).

1 like