Giftoverzicht gaat niet

In het account staat de optie “Giftoverzicht vorig jaar”.
Als je dit aanklikt krijg je de melding “500| server error”
Kan dit opgelost worden?

Bij ons speelt hetzelfde issue

Dank voor jullie meldingen, die zou weer moeten werken inmiddels.

1 like

Hier werkt het weer inderdaad

1 like

Dit probleem speelt bij ons op dit moment weer helaas. Ik probeer inmiddels vier dagen op rij het overzicht te downloaden maar helaas steeds weer hetzelfde: 500 | SERVER ERROR. Ik werk met Chrome op zowel desktop als Android, beide geeft hetzelfde na een vrij lange laadtijd.

Verder heb ik nog geprobeerd om een aantal entries te archiveren maar dat hielp helaas ook niet, wat op zich logisch is omdat die nog steeds meegenomen worden in het overzicht (correct me if I’m wrong).

Ik zie eigenlijk geen mogelijkheden om verder te proberen. Zou hier vanuit de development kant naar gekeken kunnen worden?

Natuurlijk kan daar naar gekeken worden. Mij lukt het wel met verschillende accounts. Lukt het bij jullie omgeving voor niemand? Wat is een id van een gebruiker van wie het niet lukt? Je download trouwens een export van het vorige jaar, zijn er in het vorige jaar gaven gedaan?

Excuus, ik realiseer me nu dat giftoverzicht de naam is van het individuele overzicht van gaven. Ik doelde op de export van alle collectes en gaven in de beheeromgeving onder collectes. Nu ik me dat realiseer had ik misschien beter een nieuw draadje kunnen maken (wat ik alsnog kan doen indien gewenst). Maar ik kan me voorstellen dat het gerelateerd is?

Mocht het nodig zijn om een id of gemeente te vermelden hoor ik het graag.

Maak inderdaad even een nieuwe met vermelding van naam/id omgeving.

1 like