Google Docs spreadsheet op andere plek in app

Ik heb een Google Docs Spreadsheet met mischien wel 20 kolommen op blad1.
Op blad2 verwijs ik naar een 10-tal kolommen op blad1 en lees die in in de agenda.
Is er een mogelijkheid om blad1 ergens anders in zijn geheel te laten zien?
Kan dat dan ook alleen toegankelijk gemaakt worden voor een bepaald aantal gebruikers (dus niet voor iedereen)?

Hoi Eddy. Behalve een schermafdruk ervan maken en vervolgens als pdf in een kanaal zetten, is er momenteel geen andere mogelijkheid om de .csv te publiceren in de app dan in de “Agenda”. Daar is het in eerste instantie ook voor gemaakt. Je ziet per agenda item wat er te doen is en wie wat doet, En het licht groen op en toont jouw taak. Superhandig.

Sinds kort kun je deze agenda uit .csv combineren met een ical calender (google calendar). Wij gebruiken beide. Alle gemeente activiteiten naast de zondagse bijeenkomst staan zo ook mooi in de agenda erbij. Je hoeft niets meer te missen.

Misschien is het goed om eerst de app verder in te richten zoals @peterarends het opgezet heeft, en te bekijken hoe dit precies uitpakt. Dan kunnen er natuurlijk altijd nog wensen overblijven die je kunt delen. Mijn ervaring is dat wanneer het een wens is die voor meerdere kerken bruikbaar is, er goed kans is dat het op de to-do lijst erbij komt. Momenteel is het wie-doet-wat en toegankelijkheid voor een beperkte groep al iets wat voorbereid is en verder uitgewerkt wordt. Op termijn zal deze functionaliteit beschikbaar komen.

Succes met de verdere setup!