Google sheet feed niet getoond in agenda

Ik heb een verbinding aangemaakt met een google sheets feed (met ID 2209). Wanneer ik deze synchroniseer wordt deze in de agenda getoond en zie ik ook dat deze agenda is toegevoegd (als ik op de drie puntjes rechtboven in druk om op agenda’s te filteren).

Bij andere gebruikers is deze feed echter niet te zien. Als workaround heb ik de agendapunten gekopieerd naar een al bestaande feed en nu staan ze er wel in, maar het is vreemd dat ik de enige ben die de nieuwe verbinding kan zien, of doe ik iets verkeerd?

Zien andere gebruikets de feed ook niet als ze inlogggen in de browser?

Ook in de browser zien ze het niet verschijnen… Mijn mede admin ziet de agenda wel bij hem in de app, kijkt wel alleen beschikbaar te zijn voor admins?

Is de Google sheet wel openbaar? Als uw kerk gebruik maakt van Google Cloud, kan publiceren op internet ook aan het domein gekoppeld worden en dat volstaat niet voor een agenda waar iedereen in moet. Dus niet het gele hokje (zie plaatje) aanvinken, maar voorbeeld het zwarte.
Ik denk hieraan omdat uw collega-admin de agenda wel kan zien en mogelijk ook met zijn kerk-account gekeken heeft (dan wel de juiste rechten).

1 like

Klopt het dat je 'm inmiddels weer hebt verwijderd @kroes? Ik zou hier graag even mee testen, mag ik het verwijderen ongedaan maken?

Dat mag zeker! Ik had ook al geprobeerd met verwijderen en weer nieuwe toevoegen, maar dat had ook geen effect helaas.

Het is een bug dat het vinkje er niet standaard staat, maar… je kunt onder “Admin > Instellingen > agenda” gasten en/of leden aanvinken.

(En als het geen bug is, het kan handig zijn om te testen als beheerder, dan moet het beter aangegeven worden bij het toevoegen van een agendafeed)

1 like

Ah die kende ik nog niet! Bedankt voor het uitzoeken!