Hoe plaats je bestanden?

Hoe kan ik bestanden plaatsen die in de app voor iedereen zichtbaar zijn?

Je kunt niet rechtstreeks bestanden toevoegen bij “bestanden”. Maar wanneer je in een willekeurig kanaal met de + knop een bestand toevoegt, zal deze ook zichtbaar zijn onder “bestanden”.

Er is verder geen mogelijkheid om te groeperen etc. Hierover wordt wel nagedacht.

1 like

o ja, dat werkt. Hartelijk dank!!!

Mooi zo…!

Als ik op voorgaande manier een bestand upload voor wie is dat bestand dan zichtbaar?
m.a.w. kan ik bestanden uploaden die alleen voor eigen gebruik zijn?

Voor iedereen die toegang heeft tot de app. Alleen voor jou zichtbaar kan dus niet. Maar waarom zou je dat soort bestanden in de chrch app willen hebben?

Met de nieuwe regels voor persoonsregistratie moeten we voorzichtig zijn met wat we publiceren.
Daar komt mijn vraag vandaan. Iedereen die toegang heeft tot de App zeg je Menno. Is dat beperkt tot gebruikers die we als kerk zelf toegang geven? het tweede deel van je antwoord lijkt me retorisch.

Als je de bestanden toevoegt aan het kanaal, dan hangt het af van de instelling van het kanaal (openbaar of niet) wat de zichtbaarheid is van het bestand (vermoed ik). Dat betekent dat wij er voor hebben gekozen geen openbaar kanaal te hebben. Dan is alle nieuws en bestanden alleen toegankelijk voor mensen die je zelf de rechten hebt gegeven (dus alleen de leden/betrokkenen bij je kerk). Ik denk dat de chrchapp vooralsnog toch weinig toegevoegde waarde heeft voor mensen die niet betrokken zijn bij je kerk.

Dank Menno, duidelijk.

In de test fase hebben we wat kanalen weggelaten, daarbij waren een paar bestanden geĂĽpload.
Hoe krijgen we die bestanden weg omdat de link met de uploader weg is.
Bestandsbeheer?