import csv geeft vreemde tijd aanduiding

als ik de agenda importeer als CSV (welke er volgens mij ok uitziet)krijg ik op de app de ochtendienst normaal te zien als 9:30 , maar de middagdienst klopt de tijdsaanduiding niet ipv 16:30 geeft hij nu 16:3011:54.
vreemd want ik zie deze 11:54 nergens in de csv

2019-10-13,9:30:00,ds. W.B van der Wal,ds. W.B van der Wal,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam
2019-10-13,16:30:00,ds. W.H de Groot,ds. W.H. de Groot,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam,Voornaam Achternaam

iemand tips?
dank peter

@petersplinter Kijkend naar de CSV-data zou ik nog twee dingen proberen: 1] De lege regel na de titelkolommen weghalen 2] De notatie van 9:30:00 veranderen naar 09:30:00.

Ik neem aan dat het voorheen gewerkt heeft. In Google docs kun je makkelijk naar een vorige versie gaan.

Ik zou de vorige versie terugzetten, inladen en kijken wat het resultaat is, net zolang totdat het weer goed is. Dan weet je met welke wijziging het probleem gekomen is en kun je onderzoeken wat die wijzigingen zijn.